donderdag, augustus 28, 2008

de jaren tachtig

Het schijnt dat alle 45+ ers van Nederland die ooit wat linksig zijn geweest, nu ijverig in hun verleden aan het graven zijn. Persoonlijk zou ik het een eer vinden als de Telegrof een hetze tegen me zou beginnen. Dat is toch een van die dingen waarvoor je het gedaan hebt, Wijnand en Jacqueline? (we schreven vroeger trouwens wat meer zoals het klinkt, dus Jaklien Kramer ipv Jacqueline Cramer kan best)Ik kon mij ook niet meer herinneren of ik de Bluf! advertentie heb ondertekend; ik sta er niet bij, ik heb goed gekeken, dus het zal wel niet.
Maar toch.....Ik zal het maar bekennen. Ook ik heb deze week mijn oude agenda's tussen 1976 en 1981 vernietigd. Dus niemand kan meer nagaan wanneer ik met de PSP bakfiets in de Herestraat stond te folderen en wanneer en waar de bijeenkomsten van de Werk Aksie Groep Kunst plaatsvonden. Bovendien heb ik net vandaag mijn Selected Writings of Ernesto (Che) Guevara verkocht via mijn boekwinkeltje.nl. Ik ben schoon, mij maken ze niks meer.

Geen opmerkingen: