woensdag, mei 13, 2009

Meer levenstekens

Zeker na het ziekenhuis tonen mensen zich verbaasd dat ik nog in leven blijk te zijn:
Je hebt zo lang geen stukje geschreven!
Nou, als het te lang duurt en de lezer zeker wil weten dat de coach nog in leven is, kan hij of zij ook terecht op mijn "bedrijfssite" voor tekenen daarvan. De filosofietjes die daar komen, hebben meestal iets minder met basketball te maken en iets meer met het leven zelf, al zal de oplettende lezer wel weten of herontdekken dat ik leef met de aanname dat het leven een mooie metafoor is voor basketball.

3 opmerkingen:

Frans Maste zei

Hoi Kaj,


Ik wens vanuit de UBUNTU gedachte, die ook mij zeker niet vreemd is als Sociaal Cultureel Werk docent/coach, veel kracht en energie toe. Het zal hopelijk maken dat je snel weer op de been bent en je gezond(er)de zomer in kan.

Ik hoop je komend seizoen weer te treffen op en rond de velden.

Frans Maste
Coach HSV Basketball

joost van geel zei

of was het aders om? Kai hoe is het? Ik hoorde dat er een 'kras op je oude plaat' is gezet!! Nog gefeliciteerd overigens en wijsheid! groetJoost

toyah zei

Hoi Kaj,

Gelukkig ben je nog in leven!! :)

Kom je nog een keertje naar onze training kijken?

Liefs toyah