woensdag, juli 04, 2007

mijn andere meiden


Dus gisteren was ook bij Moestasj de laatste training. Ik heb met heel veel plezier deze meiden getraind, dit seizoen. Onschuldig, onwetend, vergeleken met de Moestasjmannen of de Uilenmeiden maar niks minder gretig en fanatiek en wat krijg je dan? Dat ze hun aanzienlijke groeipotentieel gebruiken en enorm vooruit gaan. And that's what makes me tick. Bedankt voor de leerzame samenwerking dames en ik hoop op de mogelijkheid van een vervolg....en ook bedankt voor de leuke, onverwachte cadeautjes! De foto staat naast die van mijn Uilen, in de sauna zal ik aan jullie denken en bijzonder leuk vond ik het druksel van Evelien. Twee foto's op een speciale manier door elkaar afgedrukt, waarop ikzelf sta (links) in twee behoorlijk onmiskenbare poses: een relaxte en eentje met het vingertje omhoog. De groep tegenover luistert 1 keer ernstig en schiet 1 keer in de lach. In die mix van pose en reactie herken ik mezelf heel duidelijk. Deze ga ik koesteren.

Geen opmerkingen: