vrijdag, april 17, 2009

Stuk

Ik moet niet over stuk(jes) schrijven: dat is de goden verzoeken. Daar dan maar een kort artikeltje over, door deze humanist: Coachkaj komt op het afgesproken moment (woensdag 10.00) het UMCG binnen. Geen gastvrouw nodig, ga zelf wel op pad: ECG, bloedprikken en dan naar de afdeling. Om half elf wordt meegedeeld, dat de behandeling niet door kan gaan: apparaat is stuk. Philips medical Department blij: ze zullen wel een nieuwe moeten kopen. Ondertussen moet ik maar blij zijn, dat het ding niet bij gebruik op (in) mij kapot is gegaan. En dat ze niet zeggen: we gaan het proberen meneer maar we weten niet of de plakband en kauwgum het wel houdt...
Het heeft nogal gevolgen voor mijn agenda: de dingen die ik al uit mijn hoofd had gezet kunnen er nu weer in. Andere agendapunten, die gedacht waren om het genezingsproces te ondersteunen, worden nu twijfelachtig. In je agenda heb je die zaken nog eerder voor elkaar dan in je wezen.
Eerste berichten repten van nieuwe behandelpoging ergens in mei maar net valt een oproep voor eind volgende week in de bus. Valt het nog mee en wordt deze week een soort tijdsgeschenk. Morgen zelf de laatste wedstrijd van het seizoen coachen!
En daar dan weer een blogje over.

Geen opmerkingen: