zondag, oktober 26, 2008

oh ja, het ouderschap

Dat was ik vergeten. In de iets lagere regionen spelen teams met moeders, die aan herfstvakantie doen. Moeders zijn OK natuurlijk. Die teams kunnen niet zonder die moekes blijkbaar. En vreemd, daar komen ze pas twee dagen van te voren achter. Dan is de thuisspelende vereniging ook nog wel weer zo goed om op dat laatste nippertje nog een andere datum te scoren.
Lief hoor. Ik moest weer denken aan m'n eigen periode als wedstrijdsecretaris bij een papa en moekeclub.
Dus hebben we een leeg weekend, het zoveelste. Dit keer kwam het op zich niet zo gek uit. Ik had al een vrij drukke dag (papa zijnde) en ik zat nu wat rustiger bij het diplomazwemmen van Lotte. Dank u, diploma A. Ik constateerde in al die rust, dat ik niet eens had hoeven racen om op tijd bij de wedstrijd te zijn, die nu niet doorging. Volgt u het nog?
Volgende week allemaal oud-moessies verenigd bij Scylla. Hmm, zouden daar al moekes bij zitten, zolangzamerhand?

Geen opmerkingen: