zaterdag, september 06, 2008

Oefenen

Ik ben wel tevreden over wat we er tot nu tot met z'n allen aan hebben gedaan. Natuurlijk is het wennen aan al je "stuff players should know" in twee keer in de week training te stoppen en natuurlijk moeten we eerst nog maar eens een wedstrijdje spelen maar de intentie tot verbetering is duidelijk aanwezig. Je kunt ook zien, dat de mensen die het meest op training zijn geweest het minst klagen over de intensiteit. Dat is een reden voor iedereen om haar "strippenkaart van ongedwongen afwezigheid" zorgvuldig te gebruiken. Verwelkomde nieuweling Linda Olk (van mijn vorige team waar ze een ongelukkige entree maakte. Nu op zoek naar haar spelplezier en een reden voor haar basketballbestaan. Allebei realistische doelen) kan meteen al goed mee, beetje spierpijn.
Om het team nog wat meer te leren kennen en wat meer aan wedstrijdervaring op te doen, wilde ik wel graag een oefenwedstrijdje of wat spelen. Het valt nog niet mee. Na de hele zomer vergeefs te hebben geprobeerd door te dringen tot mijn favoriete oefenwedstrijdtegenstander Arriba uit Drienerlo, heb ik nu maar besloten het dichterbij te zoeken. Het is altijd goed om in het voorseizoen en poosje met elkaar weg te zijn. Als het aan mij lag met een overnachting erbij, zodat we ook aan kroeg- en onder de tafelccoaching kunnen doen. En Arriba heeft zo'n leuk eigen voorbereidingstoernooi. Maar op geen enkel van de mij door Googelen toegevallen adressen lijkt nog iemand in leven.
Nu heb ik een vrij uitgebreid netwerk op wat hoger niveau maar als ik eerlijk ben heb ik in het iets lagere basketball een geinteresseerde leek, meer niet.
Heb maar wat lijntjes gelegd naar Haren en Leeuwarden, zien wat daarvan komt.

Geen opmerkingen: