vrijdag, november 25, 2005

de volgende generatie

Ik ben zo'n oude coach, dat ik af en toe kinderen van teamgenoten en zelfs van spelers uit m'n teams over de vloer krijg. Daar kan ik heel goed tegen, om het op z'n Grunnegers te zeggen. Het zijn mooie ontmoetingen, waar ik soms door wordt verrast en in andere gevallen lang van te voren naar uitkijk.
De nieuwe wereldburgers moeten echter wel opschieten. Ik zeg tegenwoordig dan ook, als ik ze voor het eerst zie, dat ze goed moeten opletten op school en niet blijven zitten. Dan is er nog een kans, dat we elkaar later op de vloer van het Sportcentrum tegenkomen.
Gisteren leerde ik weer zo'n mensje kennen, maar dat was meteen een afscheid.
Ik had graag wat aan je jumpshot geschaafd, Tijl en aan je running attitude. Ik zal je missen, over 18 jaar.
coachkaj

Geen opmerkingen: