donderdag, april 28, 2005

jongens, dit houden we vast

Omdat ik 25 jaar in rijksdienst was, kreeg ik een bedragje in handen om iets leuks mee te doen.
Ik heb daar een kunstwerk voor gekocht. Het kunstwerk, gemaakt door de Eelder kunstenaar Frank Straatman, is getiteld: "jongens dit houden we vast". Hoewel het een bestaand kunstwerk was, uit de serie: "creatief met denken en gevoelens", betrek ik de inhoud sterk op mezelf. Het slaat op m'n eigen werkplezier, de goede sfeer en resultaten in m'n team en m'n levensgeluk in het algemeen. Allemaal dingen, die je natuurlijk helemaal niet vast kunt houden, zelfs niet als je ze in beton giet. Het is in elk geval een bron van doorlopend filosoferen en daar houd ik wel van.
Sinds dinsdag jl hangt het op de gereserveerde plek. En stevig ook.
Kaj

Geen opmerkingen: